איך מסירים אבנית מקומקום – 3 שיטות קלות

הסיבה למאמר זה היא המתקן המרעיש של מי עדן... אכן, אני מנוי וסובל מהרעש הבלתי פוסק של המתקן של מי עדן. כמו כן הלכתי ובדקתי ולדעתי הוא גוזל חשמל רב שאני ממש לא צריך לבזבז בשביל 2 כוסות קפה ו2 כוסות תה שאנו שותים כל יום.

אז... החלטתי להביא קומקום ולנתק את המכשיר של מי עדן מהחשמל. אבל... כולנו יודעים שקומקומים נוטים לצבור המון אבנית וזה נושא דיי מעצבן שדורש תחזוקה שוטפת – אבל כמה תחזוקה? להפתעתי ממש מעט! ניתן להפטר מהאבנית בקומקום ממש בקלות וללא מאמץ ואפילו בזול.

שיטה 1: מלח לימון

  • מחיר: 9 ש"ח ל100 גרם
  • זמן: 5 דקות

שיטה נפוצה בהחלט ומאוד זולה להסיר אבנית מהקומקום שלכם היא בעזרת מלח לימון. כל שאתם צריכים לעשות הוא להוסיף כף עד שתי כפות של מלח לימון אל קומקום של מים רותחים, לתת להכל לשבת ל3 – 5 דקות, לשטוף היטב במים וסיימתם.

אם נשארו עדיין סימני אבנית תגלו כי כעת קל מאוד לשפשף אותם עם סקוצ סטנדרטי או לחזור על הפעולה עם מלח לימון כדי להסיר שכבות נוספות של אבנית.

שיטה 2: חומץ!

  • מחיר: 5-7 ש"ח לליטר (4-5 כוסות)
  • זמן: 5-7 דקות

שפכו 2-3 כוסות של חומץ אל הקומקום שלכם, הוסיפו מים כדי למלא את הקומקום, הרתיחו הכל והשאירו לנוח ל5 דקות. לאחר מכן יש לשטוף היטב עם מים – זרם חזק מומלץ כאן כיוון שחומץ יכול להשאיר ניחוח – אם כן נשאר לכם מעט ניחוח תוכלו לסבן בקלילות את השטח הפנימי של הקומקום בעזרת סקוץ ולשטוף עם מים.

שיטה 3: חומר ייעודי להסרת אבנית

  • מחיר: 7-20 ש"ח
  • זמן: בהתאם למוצר

טוב, כמובן שישנם חומרים מעולים ומוכנים להסרת אבנית מקומקומים, מדיחי כלים ומכונות כביסה. כל חומר מגיע עם הוראות יצרן משלהם ולכן אין טעם לפרט אותן כאן. כמובן שיש לקרוא היטב את החומרים אשר קיימים בכל תכשיר ולשטוף היטב לאחר מכן. חומרים אלו עשויים לעבוד בצורה יעילה יותר מאשר החומרים הטבעיים אך עדיין מגיעים ממפעל ולכן פחות אהובים עלי. עניין של טעם.

סיימנו, הגיע הזמן להנות מכוס קפה

זהו, מיני מדריך קצר או ליצר דיוק תשובה לשאלה נפוצה. אם פעלתם על פי ההוראות יש לכם קומקום נקי וכעת הזמן להסתלבט ולהכין לכם כוס קפה מפנקת (או תה) – שיהיה יום נהדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה